Skip to main content

Pegasus Service ERP Start Up

Pegasus Service ERP Start Up

Το Pegasus Service ERP σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με γνώμoνα τις ιδιαίτερες ανάγκες των Συνεργείων Οχημάτων. Στόχο του μηχανογραφικού συστήματος αποτελεί η λεπτομερής καταγραφή – διαχείριση – παρακολούθηση των Επισκευών που πραγματοποιούνται σε ένα όχημα ώστε να επιτυγχάνεται η αυτόματη δημιουργία Ιστορικού Service. Παράλληλα, οι απαιτήσεις των επαγγελματιών του Κλάδου συνεισέφεραν στη περαιτέρω εξειδίκευση της εφαρμογής ώστε να καλύψει τη Διαχείριση Ανταλλακτικών, το Προγραμματισμό των καθημερινών εργασιών και τέλος την Οικονομική συναλλαγή. Επιλέξτε ένα πραγματικό πολύ-εργαλείο που θα οργανώσει την Επιχείρησή σας σε κάθε επίπεδο.

 

Σε ποιους απευθύνεται το Pegasus Service ERP:
Το Pegasus Service ERP απευθύνεται σε κάθε Συνεργείο Οχημάτων ή Επιχείρηση Εμπορίας Ανταλλακτικών, ανεξαρτήτως μεγέθους και δυναμικής, που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη, με σωστή Υποστήριξη και πραγματικό value for money.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα του Pegasus Service ERP:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης – Οργανώστε κάθε πτυχή της Επιχείρησης χωρίς επιπλέον κόστος ανά χρήστη
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc /laptop
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Εισαγωγή Οχήματος/Καταχώρησης Εντολής Service – Εξαγωγή Οχήματος/Έκδοση Παραστατικού) με ελάχιστα κλικ
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Αυτόματη δημιουργία αναλυτικού Ιστορικού οχήματος – Παρακολούθηση απόδοσης τεχνικών και προγραμματισμός των ραντεβού με το ενσωματωμένο module CRM.
  • Παρακολούθηση Ανταλλακτικών – Πολλαπλοί Κωδικοί ανά Είδος – Αποθέματα/Ελλείψεις/Προγραμματισμός Παραγγελιών – Διαφοροποίηση Τιμών αγοράς ανά Προμηθευτή
  • Εισαγωγή έτοιμων αρχείων Τιμοκαταλόγων των Προμηθευτών σας για άμεση ενημέρωση της αποθήκης και των τιμών αγοράς/πώλησης
  • Διαχείριση Εγγυήσεων/ Φακέλων ασφαλιστικών εταιριών/ Κάρτας  Καυσαερίων – Αυτόματη δημιουργία υπενθυμίσεων για μελλοντικές εργασίες (π.χ. επόμενο service, αλλαγή κάρτας καυσαερίων, ΚΤΕΟ κτλ)
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών -Πελάτες/Πωλήσεις – Αποθήκη – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice) – Δυνατότητα Geodata για άμεση εύρεση στοιχείων διεύθυνσης απο το Google Maps και εμφάνιση επάνω σε χάρτη
  • Αμφίδρομη επικοινωνία με τη Web Εφαρμογή Pegasus e-Service η οποία προσφέρει άμεση πρόσβαση στο πελάτη σας ώστε με login να παρακολουθεί τη πορεία των εργασιών που εκτελούνται στο όχημά του, τους τεχνικούς που έχουν αναλάβει την επισκευή και τέλος τη τιμολόγηση και on line εκτύπωση του παραστατικού του. Ανεβάστε επίπεδο στις υπηρεσίες που προσφέρετε!
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων – έκδοση δωροεπιταγών
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Οι Δυνατότητες του Module Service του Pegasus Service ERP


Εντολές Εργασίας

  • Παρακολούθηση Εντολών Εργασίας.
  • Εντολές Εργασίας ανά κατάσταση (Εκκρεμείς, Προς Τιμολόγηση, κ.ο.κ.)
  • Εύκολη επιλογή εργασιών και ανταλλακτικών ανά εντολή.
  • Παρακολούθηση κάθε εργασίας ποιός και πότε την εκτέλεσε.
  • Πλήρες Ιστορικό Εντολών.
  • Έκδοση Μηχανογραφημένης Εντολής επισκευής. Δυνατότητα διαφορετικής φόρμας για πελάτη και Συνεργείο (π.χ. χωρίς τιμές)
  • Κοστολόγηση εργασιών από τιμοκατάλογο αλλά και με κόστος ώρας.
  • Αναλυτική καταγραφή του ιστορικού πελάτη – οχήματος.
  • Δυνατότητα μαζικής τιμολόγησης εντολών.
  • Δυνατότητα ορισμού τυποποιημένων Service με Παραγωγή, Υποπρϊόντα και Εργασίες από την αποθήκη (Μεγάλο – Μικρό)
  • Εμφάνιση εκκρεμών εντολών.
  • Μαζική, ταχύτατη καταχώρηση εργασιών Τεχνικού μέσα από μία εύχρηστη οθόνη

Οχήματα Πελατών Pegasus Service ERP

  • Αναλυτική Λίστα Οχημάτων ανά Πελάτη (παρακολούθηση στόλου πελάτη).
  • Πλήρες Ιστορικό Οχημάτων

Εκτιμήσεις

  • Αναλυτικό Ιστορικό Εκτιμήσεων.
  • Πραγματογνωμοσύνες
  • Αυτόματη μετατροπή εκτίμησης σε Εντολή Εργασίας.

Λοιπές Δυνατότητες

  • Εκτύπωση Βιβλίου Εισερχομένων – Εξερχομένων
  • Αντικαταστάσεις Καταλυτών. Εξαγωγή Αρχείου Καταλυτών για το Υπουργείο
  • Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων και παρακολούθηση ΚΤΕΟ Οχημάτων με αυτόματη ενημέρωση της Reception αλλά και του Πελάτη, δυνατότητα αποστολής sms και e-mail

Ανταλλακτικά

  • Σύνδεση Εργασίας με Ανταλλακτικό (π.χ. Αλλαγή Πόρτας με συγκεκριμένο κωδικό ανταλλακτικού για την μάρκα και το μοντέλο του πελάτη)
  • Παρακολούθηση ανταλλακτικών με Serial Number, Εγγυήσεις, Παρτίδες
  • Αυτόματη εισαγωγή δεδομένων από αρχεία (Τιμοκαταλόγους, Νέα προϊόντα)
  • Παρακολούθηση απεριόριστων κωδικών ανά προϊόν
  • Αναλυτική καταγραφή δραστηριοτήτων Συνεργείου
  • Δυνατότητα διαχείρισης ραντεβού Συνεργείου
  • Διαχείριση διαφορετικών τιμοκαταλόγων ανά Πελάτη
  • Παρακολούθηση Εργασιών ανά Τεχνικό
  • Εισαγωγή φωτογραφιών και σύνδεσή τους με εντολές και εκτιμήσεις.

Δυνατότητες Pegasus


Γενικά Pegasus Service ERP

  • Παρακολούθηση πολλών καταστημάτων.
  • Εξαγωγή στοιχείων ανά κατάστημα αλλά και συνολικά.
  • Απεριόριστο πλήθος χρηστών και τερματικών.

Πελάτες

  • Ο Πελάτης συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμολογιακής πολιτικής ανά πελάτη:
    1. Επιλογή Τιμοκαταλόγου Πελάτη
    2. Μέχρι 3 γενικά % Εκπτώσεων
    3. Ορισμός έκπτωσης ανά ομάδα προϊόντος
    4. Ορισμός ειδικής τιμής ή έκπτωσης (% και αξία) ανά είδος
  • Παρακολούθηση Υποκαταστημάτων πελάτη με δυνατότητα ξεχωριστής οικονομικής καρτέλας ανά υποκατάστημα, αλλά και συνολική στον πελάτη.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, εισπράξεις).
  • Πιστωτικό Όριο ανά πελάτη.
  • Ορισμός ετήσιου στόχου τζίρου ανά πελάτη.
  • Παρακολούθηση πελατών ανά πωλητή.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών και του ημερολογίου εισπράξεων.

Προμηθευτές

  • Ο Προμηθευτής  συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμοκαταλόγων ανά προμηθευτή και με χρονική ισχύ.
  • Παρακολούθηση στόχων ανά προμηθευτή και αυτόματος έλεγχο επίτευξής τους. Οι στόχοι ορίζονται ανά είδος, ομάδα ειδών, κατασκευαστή και μπορούν να είναι αξιακοί ή ποσοτικοί.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, πληρωμές).
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των προμηθευτών και του ημερολογίου πληρωμών.

Πωλητές

  • Ορισμός Πωλητή ανά πελάτη.
  • Δυνατότητα ορισμού πωλητή ανά πώληση.
  • Ποσοστά πωλήσεων επί τζίρου ή καθαρής αξίας.
  • Δυνατότητα διαφορετικών ποσοστών προμήθειας ανά κατηγορία ειδών.

Αποθήκη

  • Απεριόριστο πλήθος αποθηκευτικών χώρων.
  • Παρακολούθηση Barcode.
  • Πολλαπλοί κωδικοί ανά είδος. Σύνδεση κωδικού με προμηθευτή.
  • Τρεις (3) βασικοί τιμοκατάλογοι  πώλησης και απεριόριστο πλήθος ειδικών τιμοκαταλόγων.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμής ανά ποσότητα πώλησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση τιμών από τιμολόγια αγορών.
  • Μαζική αναπροσαρμογή τιμών.
  • Αυτόματη Δημιουργία Κωδικών.
  • Δυνατότητα Ορισμού τιμών πώλησης βάση συμφωνημένης τιμής αγοράς .
  • Δυνατότητα Ορισμού Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης ανά είδος.
  • Παρακολούθηση της Εισφοράς Ανακύκλωσης.
  • Ημερολόγιο αλλαγών τιμών, για προκαθορισμό μελλοντικών αλλαγών τιμών.
  • Εκτύπωση Ετικετών με barcodes.
  • Αποτίμηση κόστους αποθήκης με την μέθοδο που θα επιλέξετε. Δυνατότητα αποτίμησης ανά χώρο αλλά και συνολικά.
  • Απογραφή με αυτόματο τρόπο και δυνατότητα ενημέρωσης από συσκευές απογραφής.
  • Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.
  • Παραστατικά εσωτερικής διακίνησης για μεταφορά ανάμεσα σε αποθηκευτικούς χώρους.
  • Θέση – Ράφι ανά χώρο.
  • Ελάχιστα – μέγιστα συνολικά αλλά και ανά χώρο.
  • Παρακολούθηση υπολοίπων, δεσμευμένων από παραγγελίες πελατών και αναμενόμενων από παραγγελίες σε προμηθευτές, συνολικά και ανά χώρο.
  • Αυτόματη  διαχείριση Αναπαραγγελιών.
  • Παρακολούθηση ειδών με μέχρι τρεις (3) διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) αλλά και βάρος.
  • Κατηγοριοποίηση των ειδών σας, για εξαγωγή στατιστικών, με πολλούς τρόπους (κατηγορία, τύπος, κατασκευαστής, προμηθευτής, συσκευασία, κλάση προμήθειας).
  • Ομαδοποίηση σε μορφή δέντρου μέχρι και τέσσερα (4) επίπεδα.

Αποθήκευση

  • Τήρηση Μερίδας Βιβλίου Αποθήκης (αποθετών).
  • Αυτόματη Ενημέρωση του Βιβλίου με  την καταχώρηση των απαραίτητων παραστατικών.
  • Εκτύπωση της Μερίδας  Βιβλίου Αποθήκης.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων ανά αποθέτη.

Πωλήσεις

  • Καταχώρηση και εκτύπωση όλων των παραστατικών πώλησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του πελάτη.
  • Υπολογισμός των τιμών πώλησης από την τιμολογιακή πολιτική του πελάτη.
  • Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
  • Ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του είδους, την στιγμή της πώλησης.
  • Εμφάνιση της τελευταίας τιμής πώλησης στον ίδιο πελάτη.
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  • Μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Μαζικός Μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής.
  • Εκκρεμή παραστατικά.
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
  • Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες του πελάτη.
  • Σύνδεση με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και άλλες, σαν τύπου Β.
  • Υπολογισμός Κρατήσεων, φόρων στο σύνολο του παραστατικού, όπου χρειάζεται.
  • Δυνατότητα έκπτωσης στο σύνολο του παραστατικού, αλλά και μέχρι 2 ποσοστά έκπτωσης ανά είδος.

Αγορές

  • Καταχώρηση  όλων των παραστατικών αγορών.
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του προμηθευτή.
  • Πρόταση τιμής μονάδας, ανάλογα με τους τιμοκαταλόγους αγοράς του κάθε είδους.
  • Εμφάνιση της τελευταίας τιμής αγοράς από τον ίδιο προμηθευτή.
  • Μαζική ενημέρωση τιμών πώλησης, από τα παραστατικά αγορών.
  • Χρήση του κωδικού του προμηθευτή για τα είδη, κατά την καταχώρηση του παραστατικού αγοράς.
  • Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  • Μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Ενημέρωση για τα Εκκρεμή παραστατικά.
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
  • Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες στον προμηθευτή.

Παραγγελίες  από Πελάτες

  • Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών των πελατών σας.
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, προς έλεγχο, προς τιμολόγηση κ.ο.κ.).
  • Δέσμευση των ειδών της παραγγελίας στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής τιμολόγησης της παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση αναγκών αποθήκης βάση των παραγγελιών.
  • Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο αποστολής.

Παραγγελίες  σε Προμηθευτές

  • Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών προς τους προμηθευτές σας.
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, παραλαβή προς έλεγχο, προς καταχώρηση τιμολογίου κ.ο.κ.).
  • Εμφάνιση των αναμενόμενων ειδών στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής εκτέλεσης της παραγγελίας.
  • Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο παραλαβής.

Λιανική Πώληση

  • Οθόνη εντατικής λιανικής με προγραμματιζόμενα πλήκτρα.
  • Αλλαγή χρήστη.
  • Χρήση οθόνης αφής (touch screen)

Λογιστήριο

  • Αυτόματη ενημέρωση του λογιστηρίου από τα παραστατικά πώλησης και αγοράς.
  •  Έκδοση Αποδείξεων Είσπραξης και Πληρωμής
  • Παρακολούθηση Ταμείου συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
  • Κατάσταση Εισπράξεων – Πληρωμών (μετρητών, πιστωτικών, επιταγών κ.ο.κ.) συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
  • Αυτόματη ενημέρωση των αξιογράφων σας (επιταγών – γραμματίων)  με την καταχώρηση των αποδείξεων.
  • Καταχώρηση Δαπανών ανά κατηγορία δαπάνης (μεταφορικά – τηλεφωνικά κ.ο.κ.).

Αξιόγραφα

  • Τήρηση Πληρωτέων και Εισπρακτέων αξιογράφων.
  • Αυτόματη ενημέρωση από τις αποδείξεις πληρωμής και είσπραξης.
  • Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου.
  • Δυνατότητα τήρησης πινακίων.
  • Ληξιάριο αξιογράφων.
  • Αυτόματη ενημέρωση των πελατών με τα εκκρεμή (μη εξοφλημένα) αξιόγραφά τους.
  • Παρακολούθηση μεταβιβάσεων και εξοφλήσεων των αξιογράφων.

Παραστατικά – Βιβλία – ΚΕΠΥΟ

  • Τηρεί και τυπώνει τα απαραίτητα βιβλία και στοιχεία.
  • Υπολογίζει αυτόματα τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις πελατών – προμηθευτών και δημιουργεί το απαραίτητο αρχείο για υποβολή.
  • Δημιουργεί το αρχείο για την υποβολή της συγκεντρωτικής αποθετών.
  • Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.

Συνδέσεις

  • Επικοινωνεί με όλους τους εκτυπωτές που διαθέτουν driver για windows
  • Στην εκτύπωση των παραστατικών λειτουργεί σαν Τύπου Β με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και με άλλες γνωστές ΕΑΦΔΣΣ.
  • Δυνατότητα εκτύπωσης παραστατικών σε οποιοδήποτε εκτυπωτή.
  • Επικοινωνεί με ταμειακές που διαθέτουν ανάλογο driver.

 CRM

Συναλλασσόμενοι

  • Διαχείριση όλων των συναλλασσόμενων της επιχείρησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση με πελάτες και προμηθευτές.
  • Σύνδεση ενός συναλλασσόμενου με όλες τις καρτέλες του σαν πελάτη – προμηθευτή.
  • Συνολικό υπόλοιπο συναλλασσόμενου.
  • Παρακολούθηση των Δραστηριοτήτων του συναλλασσόμενου (τηλέφωνα, ραντεβού, υπενθυμίσεις, κ.ο.κ.)
  • Απεριόριστο πλήθος τηλεφώνων και email ανά συναλλασσόμενο.
  • Καταχώρηση συστάσεων συναλλασσόμενου.
  • Αναλυτική καταχώρηση των υπευθύνων της κάθε επιχείρησης.
  • Κατηγοριοποίηση ανά κατηγορία Marketing , Κατηγορία Επαγγέλματος και Target Group.
  • Γεωγραφική κατηγοριοποίηση.
  • Ομαδοποίηση από 12 παραμετρικές ομάδες.
  • Καθορισμός  Στόχου ανά συναλλασσόμενου.
  • Ελεύθερη δημιουργία Προφίλ συναλλασσόμενων
  • Κατηγοριοποίηση της επικοινωνίας του κάθε συναλλασσόμενου, για αυτόματη συμμετοχή σε αποστολές email, SMS και Fax

Δραστηριότητες

  • Αναλυτική καταχώρηση των Δραστηριοτήτων όλων των χρηστών σας  με τους Συναλλασσόμενους σας (π.χ. τηλέφωνα, ραντεβού κ.ο.κ.)
  • Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων Χρήστη, με όλες τις δραστηριότητές του ανά ημέρα.
  • Έλεγχος εκκρεμών Δραστηριοτήτων.
  • Παρακολούθηση των ραντεβού του κάθε χρήστη από το πλάνο δραστηριοτήτων του.
  • Δυνατότητα ρύθμισης για αυτόματη ενημέρωση των Δραστηριοτήτων από διαδικασίες της εφαρμογής (π.χ. με την αλλαγή κατάστασης μίας παραγγελίας)
  • Σύνδεση Δραστηριοτήτων με Ερωτηματολόγια.

Αρχειοθέτηση

  • Πλήρης καταχώρηση όλων των αρχείων σας (κείμενα, συμβάσεις, εικόνες κ.ο.κ.)
  • Σύνδεση αρχείων με συναλλασσόμενο (π.χ. τα συμφωνητικά του).
  • Σύνδεση αρχείων με είδη (π.χ. εγχειρίδια χρήσης)
  • Αυτόματη σύνδεση ενός αρχείου με την επικοινωνία για αποστολή του με email, SMS ή Fax.

Επικοινωνία

  • Δημιουργία κειμένων για αποστολή με email , SMS ή Fax
  • Ορισμός κριτηρίων για μαζική αποστολή μηνυμάτων
  • Χρονοπρογραμματισμός αποστολής μηνυμάτων
  • Αποστολή κειμένων μαζικά ή/και μεμονωμένα

Έργα

  • Παρακολούθηση έργων ανά συναλλασσόμενο.
  • Σύνδεση του έργου με παραστατικά πελατών / προμηθευτών για να υπάρχει η πλήρης οικονομική τους παρακολούθηση.
  • Χρονοπρογραμματισμός έργου.
  • Αναλυτική σύνδεση του έργου με Δραστηριότητες

Προσφορές

  • Καταχώρηση όλων των προσφορών.
  • Δυνατότητα καταχώρησης ειδών που δεν υπάρχουν στην αποθήκη.
  • Εκτύπωση της προσφοράς με περισσότερες από μία φόρμες (π.χ. άλλη για υλικό και άλλη για υπηρεσίες).
  • Αυτόματη αποστολή της προσφοράς με email.
  • Σύνδεση της προσφοράς με τους στόχους του συναλλασσόμενου.
  • Αυτόματη μετατροπή της προσφοράς σε παραγγελία.

 Pegasus Query (Report & Form & Statistic Generator)

Αναφορές – Στατιστικά

  • Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών με εύκολη επιλογή πινάκων και ερωτημάτων.
  • Εξαγωγή των αναφορών σε εκτυπώσεις, γραφήματα, Excel.
  • Δημιουργία έτοιμων αναφορών, εκτυπώσεων και στατιστικών που μπορεί να εκτελεί ο τελικός χρήστης.
  • Εκτύπωση ετικετών.

Επεξεργασία Δεδομένων

  • Εύρεση στοιχείων από όλους τους πίνακες της εφαρμογής. Δυνατότητα μαζικών αλλαγών στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
  • Εισαγωγή Δεδομένων
  • Εισαγωγή δεδομένων από Excel, στους βασικούς πίνακες της εφαρμογής.